Studenten avklarad

Det var dock en viktig person som han saknade (Tuva, som drog iväg på välförtjänt solsemester).

Avslöjar kvällens avslutning direkt: Allsång (innan det pilkastning, sånglek, och säkert mycket annat, som jag inte vet om…)

Släkt..

..och vänner.

Kusinerna

Med faster Linda.

Med bästaste Kela (som hade bästa presenten).

Tävling! På lika villkor.. Joanna kämpade bra! Synd bara att det var mot Adam, som nyligen muckat från.. ja, nånting långt upp i kallaste delen av landet.

Studentskivorna har börjat

Tuva är först ut att ta studenten. Och det firades såklart. Jag fick en kort rapport från Mattias, i form av bilder:

Tuva drog iväg till Spanien med kompisar – en mycket välförtjänt semester, så mycket som hon flänger runt mellan olika stall och jobbar, rider in ”bebisar” och rider till ”äldre”! Den bruden har – och det här ÄR helt sant – fått Mattias att hänga i de olika stallen och hjälpa till (påstår han..).

Kidsen börjar bli stora! På tisdag ska Mattias ta studenten. Sen ska han till Gotland med kompisar. Och några dagar efter det till Gotland igen, för att göra sin värnplikt.