… tills hon behöver brillor, men hon har många år kvar tills det blir aktuellt.

… tills hon behöver brillor, men hon har många år kvar tills det blir aktuellt.


…på SKITLÄNGE blev det häromkvällen.

Bajen-klacken…. BÄSTA KLACKEN!

Slutade 1-1 😭 Jag för tydligen med mig dåliga vibbar… Men Micke tar tillbaka det viktiga uppdraget som supporter till nästa match, så då ordnar det sig!
…nope, bästa vänner som leker 🤦♀️





Jag såg första halvlek (0-0), sen blev det för kallt och jag gick hem med hundarna. Innan jag gick sa Claes ”Marcus kommer göra mål i början av nästa halvlek”. Haha, sa jag och gick. Och såklart gjorde Marcus matchens enda mål. I början av andra halvlek.
…tog med sig ett gäng kompisar och drog ner till Gusum. Tors-tis blev det, en långhelg alltså. De hade – enligt Mattias – kul. Hoppas det var lugnt också..


… när man inte riktigt får igång de små grå: titta på molnen som driver förbi. (En patentansökan skriver inte sig själv, tydligen måste jag bli inblandad.)
