😀😀😀

Sitter pĂ„ tĂ„get hem. Mattias Ă€r pĂ„ praktik tre dagar i veckan, och brukar kolla om jag och/ eller Marcus Ă€r pĂ„ samma tĂ„g. Just den hĂ€r dagen var vi fler Ă€n sĂ„ 😍Har inte trĂ€ffat Maya pĂ„ evigheter, men den hĂ€r dagen var det Ă€ntligen dags. Ingen liten tjej lĂ€ngre, en fantastisk tonĂ„ring ❀

LĂ€mna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fÀlt Àr mÀrkta *