Jaha då är man på innebandycup i Falun i år igen. Denna gång spelar alla 3, dock förlust i första matcherna.



Marcus gjorde 2 av Haninges 3 mål i deras första match som slutade med förlust 3-6
Jaha då är man på innebandycup i Falun i år igen. Denna gång spelar alla 3, dock förlust i första matcherna.



Marcus gjorde 2 av Haninges 3 mål i deras första match som slutade med förlust 3-6
Då var det dags för match nr3, denna gång stod Storvreta själva för motståndet. Tyvärr slutade matchen i moll, förlust 2-7. Marcus fortsätter att producera en assist till Isak Larsson till 1-0, dock så drog Mattias på sig en utvisning 2 + 10 för snack med domaren

Så var dagens andra match avklarad, och den slutade till slut med vinst 5-3 men det satt långt inne. Marcus inledde målskyttet via en inövad frislagsvariant.


Medans tjejerna var i Hässelby och spelade så hade Marcus en bortamatch mot Salem som dom vann med 6-1. Marcus stod för ett mål och två assist.


Vad gör man en fredagskväll tror ni, jo man tar en tur till Nykvarn där grabbarna spelade en innebandymatch





Två innebandymatcher i Tullingehallen på två dagar. Tyvärr så slutar matcherna med förluster. Vi får ta nya tag nästa helg.


Mattias spelade 8 dels final i ”bäst i stan” mot Hammarby. Det blev tillknäppt match som fick avgöras på straffar. Tyvärr gick Bajen vinnande ur denna strid.

Mattias fick rycka in och spela seniorbandy H4 på lördags eftermiddagen. Det blev dessvärre förlust mot TT med 6-2 men han stod för en assist och ett mål ( även om domarna gav assisten till fel spelare)

Mattias spelade JAS match på fredagskvällen mot serieledarna Nykvarn. Tyvärr blev det förlust med 8-5, men han stod för en assist.
