Lite firande

Farmor och Claes fyllde år med några dagars mellanrum och det firades. I enlighet med vår tradition får födelsedagsbarnet (som blev Claes) välja middag, så det blev Vegabaren, inte helt otippat.

Sång är obligatorisk (ingen tårta utan skönsång..).

Omöjligt att tajma så att alla kollar mot kameran samtidigt…

Hobbe ville inte vara med och fira. Är man en upptagen katt så är man.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *