
I Tungelsta-klädet!!! Marcus hoppade med i TIFen för en helg. Det blev många 3-3 matcher. Joanna och jag så den sista matchen. För Marcus skulle – inte otippat alls – spela golf i Haninge efter den matchen.

Och helgen innan var han på cup med IFK Haninges herrlag. Ett gäng matcher!


